جک S5 جدید وارد ایران شد

جک S5 جدید وارد ایران شد
علی ناصری
3 سال پیش
1,734 بازدید
0 0
جک S5 جدید توسط کرمان موتور آماده حضور در جاده های ایران می شود.

به گزارش بازارخودرو، شرکت کرمان موتور به تازگی جک S5 جدید و فیس لیفت را برای تولید به ایران آورده و برنامه دارد تا بزودی این کراس اوور پرفروش را جایگزین نسخه قبلی کند.

در سال ۱۳۹۴ یک دستگاه جک S5 فیس لیفت برای برخی تست های فنی و انجام بررسی های جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه این کراس اوور چینی به ایران آمد. اما در نهایت جک S5 اتوماتیک با هم ظاهر قبلی و صرفاً اضافه شدن برخی امکانات به خط تولید کرمان موتور پیوست. اما حالا زمان آن فرا رسیده تا با ظاهر فعلی جک S5 خداحافظی کنیم و شاهد حضور نسخه فیس لیفت و فاز ۲ آن در این خودروساز خصوصی باشیم.

آن طور که گفته می شود، جک S5 جدید با تغییرات اساسی در قوای محرکه وارد خط تولید کرمان موتور می شود و قرار است تا پیشرانه مشابه به KMC K7 بر روی آن نصب شود.

جک S5 جدید و فیس لیفت چه تغییرات ظاهری داشته است؟
جک S5 در سال ۲۰۱۵ تغییرات ظاهری را تجربه کرد. اما در سال ۲۰۱۷ با حفظ این سبک ظاهری، گستردگی عرضه نمونه فیس لیفت هم افزایش پیدا کرد. در همین راستا شاهد هستیم که امروز جک S5 جدید در اکثر بازارها با سپر جلو، چراغ مه شکن جلو و جلو پنجره جدید عرضه می شود و همچنین ترکیب رنگ جدیدی به کابین آن اضافه شده است.

جک S5 جدید چه مشخصات فنی دارد؟
جک S5 فیس لیفت و جدید به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر مجهز است که با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) نزدیک به ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه که از ۱۵۰۰rpm در اختیار راننده است، از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. در برخی نسخه های این کراس اوور جک، امکان سفارش قابلیت دو دیفرانسیل هم برای مشتریان فراهم است.

چه امکاناتی به جک S5 فیس لیفت اضافه شده است؟
از سال ۲۰۱۷ امکان سفارش گذاری برخی آپشن ها برای جک S5 جدید فراهم شد. سقف پانوراما، کروز کنترل، چراغ شوی، سامانه پارک اتوماتیک (اتو پارک) و قابلیت دو دیفرانسیل AWD از جمله امکاناتی است که در برخی نسخه های S5 فیس لیفت دیده می شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0