تخلف بزرگ سایپا در فروش محصول جدید

تخلف بزرگ سایپا در فروش محصول جدید
علی ناصری
3 سال پیش
425 بازدید
0 0
سایپا در فروش شاهین که جدیدترین محصول این شرکت شناخته می شود، دست به تخلف بزرگ و آشکاری زده است.

به گزارش بازارخودرو و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران گفت: تارا اکنون در بازار خرید و فروش نمی شود اما شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش‌ می شود.

اسد کرمی نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت: قیمت خودرو از ابتدای هفته تاکنون حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است.

او بیان کرد: ۲۰۶ در ابتدای هفته حدود ۲۵۰ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۴۳ میلیون تومان رسیده است. سمند ۲۴۸ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۴۲ میلیون تومان رسیده است.

کرمی گفت: ۲۰۷ ساده در ابتدای هفته به ۳۳۵ میلیون تومان رسیده بود که اکنون با کاهش قیمتی که اتفاق افتاده است به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است. ۲۰۷ اتوماتیک ۴۲۰ میلیون تومان بود که اکنون ۴۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران با اشاره به قیمت خودروهای سایپا در بازار آزاد، گفت: کوییک ۱۷۵ میلیون تومان بود که اکنون به ۱۶۹ میلیون تومان رسیده است. کوییک آر ۱۷۸ میلیون تومان بود که به ۱۷۳ میلیون تومان رسید.

کرمی تشریح کرد: تنها ماشینی که این هفته اندکی گران شده است تیبا صندوقدار است که چون تولید کم شده است.

او در خصوص خرید و فروش خودروهای جدید خودروسازان در بازار، گفت: تارا اکنون در بازار خرید و فروش نمی شود اما شاهین سند آزاد در بازار خرید و فروش‌ می شود.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: غیر از حواله یا ثبت نامی، اینکه شاهین سند آزاد چطور به دست مردم رسیده مشخص نیست اما سند آزاد در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت شاهین در بازار آزاد را در بخش قیمت روز خودرو بازارخودرو می توانید مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

زمزمه های افزایش قیمت کارخانه خودرو؛ نرخ بازار تغییر می کند؟

رونمایی از رولزرویس داون سیلور بولت منصوری


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال توییت
0