جزئیات ثبت نام کوییک اتوماتیک پلاس و دنده‌ای

جزئیات ثبت نام کوییک اتوماتیک پلاس و دنده‌ای
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
942 بازدید
0 0
مرحله جدید ثبت‌نام کوییک اتوماتیک پلاس و دنده‌ای توسط گروه خودروسازی سایپا آغازشد

به گزارش بازارخودرو، مرحله جدید ثبت‌نام کوییک اتوماتیک پلاس و دنده‌ای توسط گروه خودروسازی سایپا آغازشد.

سایپا اطلاعیه ثبت نام کوییک اتوماتیک (پلاس وR) و کوییک R دنده‌‌ای را صادر کرد. در ادامه شرایط پیش فروش سایپا در خرداد 1402 آمده است.

در اطلاعیه سایپا پیش پرداخت کوییک آر با گیربکس اتوماتیک ۱۶۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و قیمت پیش پرداخت کوییک پلاس با گیربکس اتومات ۱۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است. موعد تحویل سایپا برای دو مدل اتوماتیک دی الی اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است.

کوییک دنده‌ای در سال ۱۴۰۲ با پیش پرداخت ۱۳۰ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود و تحویل کوییک دنده‌ای مهر تا آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

از آنجایی که این طرح مربوط به پیش فروش سایپا است متقاضیان باید تنها پیش پرداخت را واریز کنند و مابقی مبلغ خودرو زمان تحویل محاسبه و پرداخت خواهد شد.

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام سایپا 1402 به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

متقاضیانی که اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک اتوماتیک (پلاس و آر) با الویت زمستان ۱۴۰۲ و کوییک دنده ای آر با الویت پاییز ۱۴۰۲ آنها تائید شده است، می‌توانند در جدیدترین ثبت نام سایپا شرکت کنند.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0