1000 دستگاه هیوندای النترا از گمرک ترخیص شدند

1000 دستگاه هیوندای النترا از گمرک ترخیص شدند
سهند جعفری زاد
8 ماه پیش
749 بازدید
0 0
رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به رفع موانع ترخیص خودرو‌های موجود در گمرک شهید باهنر بندرعباس، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه خودروی هیوندای النترا امروز ترخیص می‌شوند

به گزارش بازارخودرو، ۱۰۰۰ دستگاه خودرو هیوندا النترا، امروز ترخیص خواهد شد.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به رفع موانع ترخیص خودرو‌های موجود در گمرک شهید باهنر بندرعباس، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه خودروی هیوندای النترا امروز ترخیص می‌شوند.مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه بازدید از بندر شهید باهنر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار دستگاه خودروی النترا، امروز ترخیص خواهد شد و به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ترخیص این خودرو‌ها می‌تواند در تنظیم بازار خودرویی کشور، نقش‌آفرینی، کند، گفت: این محموله پیش از این اظهار نشده بود که ما از صاحب کالا درخواست کردیم این کار را انجام دهند و کارشناسان استاندارد نیز در محل حاضر هستند تا تطابق‌های لازم را برای ترخیص انجام دهند.

اسلام پناه عنوان‌کرد: هر جا که احساس شود مانعی برای واردات وجود دارد در جهت رفع رجوع و تسهیل امور حضور پیدا خواهیم کرد و شرایط را به نحوی رقم خواهیم زد که گشایش ویژه‌ای ایجاد شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد، خاطرنشان‌کرد: سیاست دولت این است که به نظارت‌های میدانی و عملیاتی گره‌های موجود در مسائل مختلف را باز کند.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0