تاریخ جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

تاریخ جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
1,151 بازدید
0 1
ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو از روز پنجشنبه سوم آذر شروع شد و تا فردا یکشنبه 6 آذرماه ادامه دارد.

به گزارش بازارخودرو، قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو، روز چهارشنبه 9 آذر 1401 با حضور نهادهای نظارتی انجام می‌شود.

گروه صنعتی ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به‌صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 و 90 روزه از روز سوم آذرماه آغاز نموده است.

فروش فوری ایران خودرو:

در طرح فروش فوری با موعد تحویل 30 روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان2 عرضه شده است.

فروش فوق العاده ایران خودرو:

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه شده است.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود.

ایران خودرو یکپارچه:

ثبت‌نام در این طرح هم‌زمان با سایر بخشنامه‌های فروش فوق‌العاده و فروش فوری انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه ثبت‌نام کند.

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه 9 آذرماه 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد‌.

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا فردا یکشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو https://www.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند‌.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

ثبت‌نام در سایت ایران خودرو


متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت‌نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

نکته: متقاضیان می‌توانند قبل از انتخاب خودرو و روش ثبت‌نام نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام کنند.

در پایان فرآیند ثبت‌نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و متقاضی باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت‌نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه‌کشی) مطلع شود.

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت 3 روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز کند . در صورت عدم واریز وجه، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.


نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 2۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.


نکته 2: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلا دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) یا فاقد گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) و… باشند، در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن کان‌لم‌یکن تلقی شدن ثبت‌نام ایشان، به‌مدت 3 سال از ثبت‌نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.


نکته 3: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0