بیشترین کاهش قیمت خودرو از ابتدای شهریور

بیشترین کاهش قیمت خودرو از ابتدای شهریور
علی ناصری
3 سال پیش
767 بازدید
0 0
بیشترین کاهش قیمت خودروهای جدید بازار در شهریورماه رقم خورد. در این بین سوگلی های بهمن موتور و کرمان موتور کاهش چشمگیری را نسبت به بقیه تجربه کردند.

به گزارش بازارخودرو، خودروهای تازه وارد بازار ایران که طی چند ماه گذشته افزایش قیمت نجومی را تجربه کرده بودند رکورد بیشترین کاهش قیمت را نیز از ابتدای شهریور به خود اختصاص دادند. 

به گزارش تحریریه بازارخودرو کراس اوورهای تازه وارد و محبوب بازار یعنی دیگنیتی و فیدلیتی که از سوی بهمن خودرو با قیمتی در حدود ۶۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه می شوند، طی ماه های گذشته و طی یک افزایش قیمت نجومی در بازار آزاد به قیمتی در حدود یک میلیارد و صد تا یک میلیارد و دویست رسیدند. 

ولی از ابتدای شهریور ورق برای این خودروها به گونه ای برگشت که امروز فیدلیتی ۵ نفره با قیمت یک میلیارد و فیدلیتی ۷ نفره با قیمت یک میلیارد و چهل میلیون تومان و دیگنیتی پرایم هم با قیمت یک میلیارد و صد و بیست میلیون تومان در بازار آزاد توسط فروشندگان عرضه می شوند. که حکایت از کاهش صد میلیونی این خودروها در بازار دارد.

در سمت دیگر کراس اوور پرچمدار کرمان موتور یعنی kMC K7 که در بدو ورود با قیمت نجومی بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان در بازار عرضه می شد با کاهش قیمت بیش از صد میلیون تومانی رکورد دار کاهش قیمت تا به اینجای شهریور ماه بود.

برای مشاهده آخرین قیمت خودروهای داخلی و خارجی به بخش  قیمت روز خودرو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

سود هنگفت برنده شدن در پیش فروش ایران خودرو
دردسرهای جدید برای خریداران خودروهای صفر


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0