بهمن دیزل فروش کشنده تک محور امپاور را آغاز کرد

بهمن دیزل فروش کشنده تک محور امپاور را آغاز کرد
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
1,328 بازدید
0 2
آغاز ثبت نام کشنده امپاور BD500 با قیمت قطعی و موعد تحویل دو ماهه.

به گزارش بازارخودرو،بهمن‌دیزل بزرگ‌ترین تجاری‌ساز کشور فروش نقدی کشنده اِمپاور BD500 را از امروز آغاز کرد.

براساس اعلامیه بهمن‌دیزل، ثبت‌نام نقدی کشنده تک‌محور اِمپاور BD500 با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به‌صورت اینترنتی از امروز ساعت 10 آغاز شده و تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 16/12/1400 یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. بر این اساس کشنده اِمپاورBD500 با قیمت 2میلیاردو 700میلیون‌تومان (قیمت کارخانه) بدون احتساب ارزش افزوده به‌صورت نقدی به فروش می‌رسد و ثبت‌نام صرفا به‌صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار «bahman.iranecar.com» قابل‌انجام است. تحویل این خودروها هفته دوم اردیبهشت سال 1401 اعلام‌ شده، این خودرو یک‌سال خدمات رایگان و دو سال یا ۲۰۰هزار کیلومتر گارانتی دارد. در فروش اسفندماه بهمن‌دیزل هر کدملی/شناسه‌ملی مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه است و ثبت‌نام با کدملی یا کدحقوقی عاملیت ممنوع بوده و در چنین قراردادهایی شرکت بهمن‌دیزل دارای حق فسخ است. در این روش ثبت‌نام، حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به‌غیر، به هر شکل و صورتی که باشد، از متقاضی سلب و اسقاط شده است و هرگونه واگذاری مغایر این قید علاوه‌بر بی‌اعتباری آن، حق فسخ برای شرکت بهمن‌دیزل ایجاد می‌کند.گفتنی است امپاور یکی از مدرن ترین کامیون هایی است که در کشور تولید و قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی می باشد. این خودرو جزء معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا است.

امپاور دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با 500 اسب بخار قدرت و گیربکس تمام اتوماتیک 2+12 سرعته ساخت شرکت ZF آلمان است و از امکاناتی پیشرفته ای چون؛ سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و... بهره می برد.

امپاور (EMPOWER) ضمن برخورداری از ترمزهای پرقدرت ساخت شرکت Knorr آلمان، به جهت ایمنی بیشتر از سیستم ترمز کمکی ریتاردر (RETARDER) 5 حالته با ساخت ZF بهره می برد. از دیگر ویژگی‌های این کشنده تک محور می توان به فنر تخت چند لایه پارابولیک و عقب بادی، ۴کیسه هوا با قابلیت تنظیم ارتفاع از راه دور به همراه کمک فنر و استابلایزر، کلیدهای کنترلی روی غربیلک‌فرمان، دو تخت‌خواب، یخچال، سانروف برقی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع ، تاخوگراف، به همراه ترمزهای دیسکی، پنوماتیکی و... اشاره کرد.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0