برنامه مدیران خودرو برای عرضه نسل جدید چری تیگو 5

برنامه مدیران خودرو برای عرضه نسل جدید چری تیگو 5
علی ناصری
3 سال پیش
838 بازدید
0 0
مدیران خودرو آماده است تا نسخه جدید چری تیگو 5 را به بازار عرضه کند.

به گزارش بازارخودرو، گویا شرکت «مدیران خودرو» برنامه دارد تا نسخه ای جدید از «چری تیگو ۵» یا همان «ام وی ام تیگو ۵» را به بازار عرضه کند. حال منابع آگاه می گویند که تولید نسخه جدید این کراس اوور چینی در مدیران خودرو آغاز شده و تیگو ۵ جدید بزودی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، گویا مدیران خودرو فعلا بیش از ۲۰۰ دستگاه از تیگو ۵ توربو و جدید را مونتاژ کرده و می خواهد تا پس از اخذ مجوزهای شماره گذاری و فروش، معرفی آن را به بازار انجام دهد. چری تیگو ۵ جدید مانند «چری تیگو ۷» و «ام وی ام X55» به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو مجهز است و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان آن را به چرخ های جلوی تیگو ۵ جدید می رساند. این پیشرانه یورو ۵ نزدیک به ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید می کند و می تواند شتاب و چالاکی بهتری را در اختیار راننده چری تیگو ۵ بگذارد.

البته پیش از این احتمال داده می شد که نسخه جدید تیگو ۵ بروز رسانی مشابه به «ام وی ام X33 AT Sport» داشته باشد و به جای جعبه دنده CVT، سیستم انتقال قدرت AT بر روی آن نصب شود. اما حالا می بینیم که گویا سیاست مدیران خودرو و چری تغییر کرده و می خواهند تا این بار تیگو ۵ را با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو و جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به بازار عرضه کنند.

فرمان کمکی برقی، سقف پانورامیک، غربیلک فرمان جدید و چند آپشن دیگر از جمله امکانات بیشتر نسخه جدید تیگو ۵ نسبت به نمونه های قبلی خواهد بود. همچنین امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک دوگانه، چهار کیسه هوا، کروز کنترل، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی عمودی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، ۴ کیسه هوا و… بر روی نمونه جدید تیگو ۵ نیز دیده خواهد شد. در حال حاضر چری تیگو ۵ با مشخصات اعلام شده در بازار برزیل عرضه می شود.

هنوز به صورت رسمی قیمت مصوب نسخه جدید تیگو ۵ از جانب مدیران خودرو اعلام نشده است. اما این احتمال داده می شود که این خودروساز بخش خصوصی پس از اعمال این تغییرات بر روی کراس اوور پرفروشش، افزایش قیمت ۲۰ تا ۲۵ درصدی را نسبت به نسخه قبلی بر روی تیگو ۵ توربو اعمال کند.


بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0