بازار خودرو چیتگر تهران جمعه ها باز یا تعطیل

بازار خودرو چیتگر تهران جمعه ها باز یا تعطیل
علیرضا
3 سال پیش
257,650 بازدید
6 7
بازار خودرو چیتگر مهمترین جمعه بازار خودرو تهران است که هر جمعه برای خرید و فروش ماشین باز میگردد. بازار خودرو چیتگر در دوران حاد کرونا تعطیل بود. هر هفته خریداران و فروشندگان بسیاری به پارکینگ چیتگر تهران مراجعه میکنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، برنامه کاری و ساعات باز بودن ،نحوه ورود و لیست خودروهای فروشی اپلیکیشن بازارخودرو را از لینک های زیر نصب نمایید.

پارکینگ چیتگر تهران در فضایی بالغ بر 10هزارمترمربع برگزار میگردد. بازار خودرو چیتگر در کیلومتر 13 جاده مخصوص شهید لشکری پارکینگ چیتگر قرار دارد.
با توجه به نوسانات قیمتی در این روز ها بهتر است قبل رفتن به جمعه بازار خودرو قیمت دقیق اتومبیل خود را بدانید تا سرتان کلاه نرود.
کارشناسان بازارخودرو در کوتاه ترین زمان ممکن قیمت اتومبیل شما را تعیین مینمایند.
جهت استعلام قیمت اتومبیل خود به صورت اینترنتی میتوانید از طریق این صفحه اقدام نمایید تا ظرف چند ساعت قیمت اتومبیل شما تعیین و اعلام شود.
استعلام قیمت روز خودرو صفر و کارکرده

مراکز خرید و فروش خودرو در تهران از دیرباز مورد استقبال خریداران و فروشندگان خودرو بوده است. به صورتی که این مراکز در روزهای پایانی هفته و به خصوص در روزهای جمعه شاهد حضور پرتعداد خودروها بوده و از سال‌ها قبل افراد برای خرید یا فروش خودروی خود به مراکز مرتبط با خرید و فروش خودرو مراجعه می‌کردند. امروزه نیز علی‌رغم توسعه پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین خودرو مانند پلتفرم هوشمند بازار خودرو، این مراکز همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. در این مطلب به معرفی اصلی‌ترین مراکز خرید و فروش خودروی تهران می پردازیم.

بازار خودرو تهران | مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر

به مرور با گسترش معاملات، دولت تصمیم گرفت که مرکز خرید را از داخل شهر به مکان خلوت‌تر انتقال دهد تا حجم ترافیک منطقه عبدل‌آباد به عنوان بازار خودرو تهران کاهش یابد و از طرفی عبدل‌آباد برای معاملات گسترده مرکز ایده‌آلی محسوب نمی‌شد، از این‌رو بازار خودرو چیتگر طراحی و پیاده‌سازی شد و چند سالیست که فرآیند خرید و فروش خودرو در این مکان انجام می‌پذیرد.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین بازار خودرو در ایران مربوط به مرکز چیتگر است، تقریبا تمامی روزهای جمعه خرید و فروش خودرو در چیتگر صورت می‌پذیرد این مرکز در کیلومتر 13 جاده مخصوص شهید لشکری قرار دارد. فضای پارکینگ آن بالغ بر 10 هزار مترمربع می‌باشد.

بازارهای خودرو در تهران به صورت قانونی برگزار می‌شوند و مراجع زیربط بر این مراکز کنترل دارند، قیمت‌گذاری خودرو مشخص شده روی خودروها باید براساس رقم‌های کارشناسی قیمت درج گردد.

بازار خودرو چیتگر در کجا قرار دارد؟

بازارخودرو چیتگر در کیلومتر 13 جاده مخصوص شهید لشکری پارکینگ چیتگر قرار گرفته است.

جهت مشاهده مسیرهای مختلف و ورودی های بازار به اپلیکیشن بازارخودرو مراجعه نمایید.

تلفن پارکینگ چیتگر یا جمعه بازار خودرو تهران؟

مرکز پارکینگ چیتگر معمولا به صورت تلفنی پاسخگوی مراجعین نمیباشد و استفاده از خدمات این پارکینگ صرفا به صورت حضوری است. 

بازار خودرو چیتگر در چه ساعتی از شبانه روز و در چه ایامی باز است؟

در ایام کرونا زمان مشخصی برای بازگشایی پارکینگ چیتگر اعلام نمیشود ولی روزهای باز بودن بازارخودرو چیتگر در اپلیکیشن بازارخودرو اطلاع رسانی میشود.
این مرکز روزهای جمعه از ساعت 8 تا 18 فعال می‌باشد و به نوعی هر چقدر زودتر در این مراکز حاضر شوید جای بهتری برای پارک پیدا خواهید کرد.

هزینه ورودی بازار خودرو چیتگر

هزینه ورودی این بازار مبلغ ده هزار تومان است. ضمنا لازم به یادآوری است که هزینه ورود به پارکینگ و گذاشتن خودرو باید در بدو ورود پرداخت شود.

روند معامله در بازار خودرو چیتگر

خودروها در این بازار خودرو تهران در محل‌های مشخص شده پارک می‌شوند و خریداران حق این را دارند که اتومبیل موردنظر را مشاهده و بررسی نمایند در صورت عقد قرارداد مبایعه نامه‌ای بین‌الطرفین بسته می‌شود و تمامی شرایط طرفین در آن لحاظ می‌گردد و بعد خودرو به یک پارکینگ معتبر انتقال می‌یابد، روز بعد یعنی شنبه کارهای محضری و قانونی خودرو انجام می‌پذیرد.

مزایای بازار خودرو تهران (چیتگر)

نکته مثبتی که برای این بازار خودرو وجود دارد این است که پارکینگ چیتگر به صورت غیر مستقیم باعث رونق بیش تر آن نیز شده است. بازار خودرو چیتگر در نزدیکی محل شماره گذاری و تعویض پلاک چند کیلومتر جلوتر واقع در خیابان داروپخش وردآورد واقع شده است و حتی در روز پنج شنبه نیز می‌توان به سرعت تمام امور نقل و انتقال خودرو را بدون دغدغه ترافیک و مسائل جانبی و با خیال راحت انجام داد. در مجموع لازم به ذکر است که باید جابه جا کردن مرکز خرید و فروش خودروی عبدل آباد (منهاي پرايد) را به عنوان عملی شایسته برای افزایش رفاه حال فروشندگان و خریداران در نظر گرفت تا در صورت اضافه کردن خدمات رفاهی و بهداشتی بیش تر به آن بهترین بازار خودرو برای معامله باشد.

یکی دیگر از مزایای این بازار خودرو این است که تمامی ماشین‌ها مورد معامله باید برگه کارشناسی داشته باشد تا قولنامه ثبت شود. بدین ترتیب هرگونه شایبه تقلب در معامله از بین می‌رود. در حقیقت وظیفه کارشناس تعیین صحت و اصالت خودرو و سالم‌بودن و رنگ نداشتن خودرو و به طور کلی سلامت اتاق ماشین نیز است.

به یاد داشته باشید برای عقد مبایعه نامه نیاز نیست که کل مبلغ را پرداخت نمایید با یک مبلغ اندک نیز می‌توانید خودرو را به پارکینگ ببرید و پس از طی مراحل قانونی اقدام به تسویه نمایید. مجله بازار خودرو سعی براین دارد که اطلاعات جامع و کاملی را در زمینه خرید و فروش خودرو در اختیار کاربران گرانقدر خود قرار دهد.

سایر مراکز خرید و فروش خودرو در تهران به عنوان بازار خودرو تهران

مرکز خرید و فروش خودرو عبدل‌آباد

نکته جالبی که در این مرکز به عنوان بازار خودرو تهران برای خرید و فروش خودرو مشاهده می‌شود، حضور افراد در هر طبقه اقتصادی بود و دسته‌بندی خودرویی در آن به صورتی بود که افراد می‌دانستند که برای پیدا کردن اتومبیل موردنظر خود به کجا باید رجوع کنند. نحوه قیمت‌گذاری خودرو در بازار خودرو براساس قیمت‌های کارشناسی اعلام می‌گردد و همینطور این مراکز مجهز به بخش معاینه فنی می‌باشند و همه موارد در بازار خودرو برای معامله به صورت قانونی صورت می‌پذیرد.

مرکز خرید و فروش خودرو عبدل‌آباد کجا قرار دارد؟

این مرکز یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید و فروش خودرو به شمار می‌رود و آدرس آن میدان کشتارگاه به سمت اتوبان قم، نرسیده به پل تندگویان در یک جاده انحرافی می‌باشد. روزگاری در این مکان هر مدل خودرویی به فروش می‌رسید، اما امروزه بیشتر شاهد معاملات خودروی پراید در آنجا هستیم.

بازار خودرو عبدل‌آباد تهران در چه ساعتی از شبانه روز و در چه ایامی باز است؟

این مرکز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 8 تا 18 به خریداران و فروشندگان خودرو خدمات ارائه می‌دهد.

هزینه ورودی بازار خودرو عبدل‌آباد

هزینه ورودی این بازار خودرو بیست و پنج هزار تومان است.

روند معامله در بازار خودرو عبدل‌آباد

لازم است بدانید که در بسیاری از موارد برگه‌های کارشناسی که ابتدا ورود به پارکینگ به هر خودرو داده می شود از اعتبار چندانی برخوردار نیست. دلیل آن این است که خریداران به صحبت‌های فروشنده و میزان تبحرشان در بررسی خودرو بسنده نمایند. بسیاری از خریداران و فروشندگان به قراردادهای مستقیم بین خود اکتفا می کنند. تا بدین ترتیب از پرداخت حق کارشناسی و تنظیم قولنامه سر باز زنند. آن‌ها با این هدف این کار را انجام می‌دهند تا بیرون از بازار خودرو عبدل‌آباد به سایر امور نقل و انتقال بپردازند. در پایان هزینه محضر را فروشنده می‌پردازد.


مشکلات بازار خودرو عبدل‌آباد

در این بازارها فروش ماشین‌های مشکل‌دار رایج است و متاسفانه در آینده کسی به گلایه‌های خریدار فروشنده پاسخ‌گو نیست. همچنین نظارتی بر روی روند فعالیت در این بازارها وجود ندارد. از لحاظ قیمت تفاوتی بین بازارهای عبدل‌آباد، چیتگر و یا نمایشگاه‌های اتومبیل وجود ندارد.
جهت استعلام قیمت اتومبیل خود به صورت اینترنتی میتوانید از طریق صفحه استعلام قیمت  اقدام نمایید تا ظرف چند ساعت قیمت اتومبیل شما تعیین و اعلام شود.

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0