بازار خودروهای اقتصادی جهان در تصرف داچیا

بازار خودروهای اقتصادی جهان در تصرف داچیا
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
837 بازدید
0 0
جدیدترین لوگوی خودروی محبوب ایرانی ها به روز شد. داچیا از نشان ساده و جدیدش که ترکیبی از دو حرف D و C است رونمایی کرده است.

به گزارش بازارخودرو به نقل از دیجیاتو، جدیدترین لوگوی داچیا روی تمام محصولات جدید این شرکت نصب خواهد شد. از ۱۶ ژوئن، مشتریان این زیرمجموعه رنو می‌توانند مدل موردنظر خودشان را با نشان جدید و جلو پنجره از نو طراحی شده و زیبای داچیا سفارش دهند.

داچیا علاوه بر جایگزین کردن لوگوی قدیمی، تنوع رنگی محصولاتش را نیز افزایش داده که حالا شامل خاکی گلسنگی هم می‌شود. باربندها، قاب آینه‌های بغل و اسکید پلیت‌های جلو و عقب در مدل‌های ساندرو استپ‌وی و داستر به رنگ خاکستری درآمده‌اند. در مرکز چرخ‌ها جدیدترین لوگو داچیا و در وسط فرمان نام کامل داچیا دیده می‌شود.

نمایش رسمی لوگو داچیا، اکتبر 2022

اولین خودروها با لوگوی جدید در پایان سال 2022 به مشتریان تحویل داده خواهند شد. سرعت اکثر مدل‌های این شرکت کمتر از ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است، اما داچیا اولین برند از گروه رنو خواهد بود که از سال ۲۰۲۳ سرعت خودروهایش را به این مقدار محدود می‌کند. تولید محصول جدید این شرکت یعنی بیگستر که یک شاسی بلند بزرگ‌تر از داچیا داستر است به زودی آغاز می‌شود.

در همین حین، داچیا لوگوی جدیدش را در ماه اکتبر در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۲۲ برای اولین بار به طور عمومی نمایش خواهد داد. داچیا مشخص نکرده است که کدام مدل‌ها در فرانسه عرضه خواهند شد، با این حال جدیدترین لوگو داچیا روی تمام محصولات این شرکت یعنی اسپرینگ، ساندرو، ساندرو استپ‌وی، لوگان، داستر و جاگر نصب شده است. داچیا در حال حاضر با تولید همین چند خودروی محدود ولی با تیراژ بالا، بخش عمده ای از بازار خودروهای اقتصادی اروپا را در اختیار دارد.




منبع: دیجیاتو
ارسال توییت
0