اکستریم VX به صورت رسمی رونمایی شد

اکستریم VX به صورت رسمی رونمایی شد
سهند جعفری زاد
3 ماه پیش
463 بازدید
0 0
مدیران خودرو، اولین خودروی برند لوکس اکستریم خود را معرفی کرد.

به گزارش بازارخودرو، شرکت مدیران خودرو در مراسمی با حضور مدیران ارشد و نمایندگان رسانه ها از محصول جدید خود به نام اکستریم وی ایکس رونمایی کرد. این محصول اولین خودروی برند لوکس اکستریم در بازار ایران است که با ویژگی های منحصر به فرد خود قصد دارد پرچمدار فصل جدید خودروهای لوکس در بازار ایران باشد.

نسل اول این خودرو علاوه بر چین، در روسیه و عربستان نیز به فروش رسید. همزمان با تغییر نسل تیگو ۸ در چین و اضافه شدن پسوند پرو به آن، اکستریم وی ایکس نیز تغییر چهره داد و در سال ۲۰۲۱ نسخه جدید این خودرو وارد بازار شد. نسخه‌ای از این خودرو که به بازار ایران می‌آید نیز مربوط به فیس‌لیفت اخیر این خودرو است.

اکستریم وی ایکس به امکانات رفاهی متنوعی نظیر ورود بدون کلید، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی، شارژر بی‌سیم، تنظیم برقی صندلی عقب، تهویه دو کاناله اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، رانندگی نیمه‌خودران، رادار خطی و رادار نقطه کور، نوربالای خودکار، ترمز پارک برقی، سیستم ایربگ و ترمز پارک برقی، سنسور باران، کنترل حرکت در سربالایی، رادار تابلوخوان، صندلی برقی جلو، آینه الکتروکرومیک و … مجهز است.


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0