ام وی ام X22 پرو با آپشن‌های خاص به ایران رسید

ام وی ام X22 پرو با آپشن‌های خاص به ایران رسید
علی ناصری
3 سال پیش
1,552 بازدید
0 0
ام وی ام X22 پرو که از لحاظ طراحی نمای جلو به تمامی بروز شده است، به زودی وارد جاده های کشور خواهد شد.

به گزارش بازارخودرو و به نقل از مدیران خودرو، شرکت مدیران خودرو بنا دارد تا مدل به روز شده و پر طرفدارترین کراس اوور خود به نام ایکس 22 را با عنوان ایکس 22 پرو به زودی روانه بازار نماید. ایکس 22 پرو تغییرات بسیاری را به خود دیده است در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که شامل چراغ ها، جلوپنجره و سپر جلو میباشد که تا حدودی شبیه خودروهایی چون هیندای کونا و نسل جدید سانتافه میباشد.

از سوی دیگر نمای داخل این محصول جدید شرکت مدیران خودرو کاملا عوض شده که کاملا مدرن و جدید میباشد. اما نقطه قوت داشبورد جدید و مانیتور 9 اینچی آن میباشد.

این خودرو دارای امکانات رفاهی مناسب میباشد که مانیتور 9 اینچی لمسی را میتوان مهمترین نامید که انداره بزرگ دارد و به صورت لمسی میتوان بسیاری از ادوات را کنترل نمود.

همچنین به لحاظ رفاهی ترمز پارک برقی اتوهلد در کنار فرمان برقی به عنوان گزینه های جذاب اضافه شده است. ایکس 22 پرو به موتور 1 لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید قدرت مناسب را دارد. 107 اسب بخار خروجی این موتور است، در سال های اخیر برندهای مطرح چون سیتروئن ، مینی و بی ام و از موتورهای کوچک و پر بازده استفاده کرده اند. همچنین گیربکس این خودرو 9 سرعته سی وی تی است که آزمایش خود را بر روی آریزو6 به خوبی نشان داده است و باید دید ایکس 22 پرو موفقیت ایکس 22 در بازار ایران را تکرار می کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

شمارش معکوس برای تایید نهایی طرح واردات خودرو
آزادسازی واردات خودرو به نفع چه کسانی است؟


منبع: مدیران خودرو
ارسال توییت
0