اعلام قیمت رانا پلاس شش دنده TU5 پلاس

اعلام قیمت رانا پلاس شش دنده TU5 پلاس
بازار خودرو
3 سال پیش
2,498 بازدید
0 0
قیمت رانا پلاس شش دنده با پیشرانه TU5 پلاس برای متقاضیان اعلام شد. البته این اعلام قیمت ابهاماتی نیز دارد.

به گزارش بازارخودرو و به نقل از اسب بخار، گروه صنعتی ایران خودرو قیمت رانا پلاس شش دنده با پیشرانه TU5 پلاس را اعلام کرده و می خواهد تا این محصول را به دست خریداران خود برساند.

ایران خودرو رانا پلاس ۵ دنده با پیشرانه TU5 را با قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می کند و همچنان تغییر قیمتی برای این سدان کلاس B با تیپ ۶۱۰ رخ نداده است. اما این خودروساز در آخرین فهرست قیمت محصولاتش بهای مصوب رانا پلاس TU5 پلاس را هم اعلام کرده است.

در این فهرست، قیمت رانا پلاس TU5 پلاس شش دنده نیز ۱۹۳ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین کلاس این خودرو ۶۱۵ عنوان شده و هنوز نمی توان به صورت قطعی گفت که آیا این قیمت مربوط به نسخه دارای سقف شیشه ای است و یا بهای اعلام شده به رانا پلاس TU5 پلاس سقف فلزی اختصاص دارد؟

با فرض سقف فلزی بودن رانا پلاس TU5 پلاس ۱۹۳ میلیون تومانی و اختلاف قیمت نزدیک ۱۳ میلیون تومان با نسخه معمولی، می توان گفت که ایران خودرو این بهای اضافه را به خاطر نصب جعبه دنده ۶ سرعته دستی، فرمان کمکی برقی و ارتقای حاصل شده در TU5 از مشتریان دریافت خواهد کرد.

این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه که به فناوری VVT و پمپ روغن متغییر مجهز است، توان خود را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی ساخت شرکت نیرو محرکه به چرخ های جلوی رانا پلاس می رساند. همچنین فرمان این خودرو به جای ساختار هیدرولیک، به سامانه فرمان کمکی برقی مجهز شده است.

دو کیسه هوا، کروز کنترل، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، سنسور پارک عقب، ترمز ABS، EBD، BA، تهویه دستی، پخش بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است. یکی از تیپ های رانا پلاس شش دنده TU5 پلاس که با کلاس ۶۱۵۰۲ نام دارد، به سقف شیشه ای با سایه بان دستی مجهز گردیده و تولید اولیه آن هم در ایران خودرو شروع شده است.

بیشتر بخوانید:

شمارش معکوس برای رونمایی از K125 ایران خودرو

زمان فروش فیدلیتی بهمن موتور به تعویق افتاد

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0