استارتاپی که می‌تواند قیمت خودرو را در بازار تنظیم کند

استارتاپی که می‌تواند قیمت خودرو را در بازار تنظیم کند
علی ناصری
3 سال پیش
827 بازدید
0 0
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: موفق به طراحی استارتاپی شده‌ایم که می‌تواند قیمت خودرو را در بازار تنظیم کند.

به گزارش بازارخودرو و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فولادگر مدیرعامل بازارخودرو اظهار کرد: با استفاده از پلت‌فرم بازارخودرو  می‌توانیم قیمت مناسب خودرو در بازار را به دست آوریم و مانع قیمت گذاری‌های نجومی در این حوزه شویم.

او ادامه داد:  استارتاپ بازارخودرو در حال حاضر بیش از ۱۰۰هزار کاربر فعال دارد.
این استارتاپ اولویت اول خود را بر مبنای خلاء موجود در بازار، ارائه قیمت بروز و دقیق خودرو در بازار قرار داده.  ملاک این قیمت گذاری پایین ترین قیمت معامله شده در کل ایران می باشد. این قیمتها با جمع آوری اطلاعات میدانی و استعلام از مراکز تعویض پلاک و بنگاه‌های خرید و فروش خودرو در سرتاسر کشور بدست آمده و با قیمت اعلامی از سوی آگهی های خرید و فروش خودرو که عموما با بالاترین قیمت ممکن از سوی فروشندگان اعلام می شوند بسیار متفاوت است. این استارتاپ به صورتی ایجاد شده است که می‌تواند به استارتاپ‌های دیگری که در حوزه خودرو فعال هستند، خدمات بدهد.

این محقق جوان اشاره کرد: اپلیکیشن بازارخودرو در فروشگاه‌های معتبر برنامه‌های موبایلی ارائه می‌شود و هدف نهایی آن ایجاد یک مرجع کامل خودرو برای رفع تمام نیازهای مردم در حوزه خودرو است. از قیمت گذاری و راهنمای خرید و فروش خودرو گرفته تا معرفی و بررسی خودروهای بازار ایران. تیم ده نفره ما با آزمایش و تست خودرو‌ها سعی می‌کنند بهترین مشاوره را در زمینه خرید خودرو به مردم بدهند. 

فولادگر گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این استارتاپ استفاده از هوش مصنوعی برای رصد رفتار کاربران است. این برنامه با بررسی رفتار کاربر و نیازسنجی وی بهترین پیشنهاد ممکن را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازار خودرو
ارسال توییت
0