اجاره ماشین در کیش + بدون چک و سفته

اجاره ماشین در کیش + بدون چک و سفته
علیرضا
1 سال پیش
944 بازدید
1 0
اجاره ماشین در کیش از رنتیفا، فرصتی بی ‌نظیر برای استفاده از بهترین خدمات گردشگری و کاری در طی مدت اقامت در جزیره کیش همراه با صرفه اقتصادی بالاست.

اجاره ماشین در کیش از به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای گردش در این جزیره زیباست. راهی برای استفاده بهینه از فرصت سفر و سرکشی آسان به بخش‌های مختلف این جزیره زیبا همراه با به کارگیری مزایای موجود در منطقه به‌ عنوان بندر آزاد در شرایط قانونی که برای مسافران و گردشگران این منطقه بسیار جذاب است.

در نوشتار پیش رو به این موارد می‌پردازیم.

  1. اجاره ماشین در کیش را با رنتیفا تجربه کنید!
  2. از خدمات این مجموعه بیشتر بدانیم...
  3. آشنایی با تخفیف باشگاه مشتریان

با ما تا انتهای مطلب همراهی کنید.

اجاره ماشین در کیش: گردشگری را در منطقه آزاد تجربه کنید! 

سفر به یک جزیره مرجانی و زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوان و مردم خونگرم آن هم در کشور خودمان از فرصت‌های کم‌نظیری است که آن را به تمامی در کیش تجربه می‌کنیم.

در این سفر که تنها از طریق هوا یا دریا امکان‌پذیر است، رنت خودرو راه حلی مناسب و همراه با صرفه اقتصادی برای یک سفر راحت و لذت‌بخش است که ما آن را از طریق اجاره ماشین در کیش به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

اما برای آگاهی از شرایط این کار در کیش لازم است به قوانین مربوطه در موسسات معتبر مراجعه کنید.

در ادامه مطلب ضمن بیان این قوانین و شرایط شما را با رنتیفا، معتبرترین اجاره ماشین در کیش آشنا می‌کنیم.

با ما همراه باشید.

رنتیفا و قوانین اجاره ماشین در کیش

اگر مقصد کیش را برای گردشگری یا کار انتخاب کرده‌اید و مایل به اجاره خودرو در طول سفر خود هستید، بهتر است قوانین مربوط به اجاره ماشین در کیش را مطالعه کنید تا در طول مدت استفاده از این نوع خودروها و نیز پس از آن با مشکلات قانونی روبرو نشوید. 

از مهم‌ترین این قوانین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دریافت و پرداخت ودیعه

از نخستین موارد در این پروسه مبلغ ودیعه‌ای است که برای اجاره ماشین در کیش و نیز بابت جریمه‌های رانندگی احتمالی به صاحبان بنگاه کرایه خودرو سپرده می‌شود. پس از پایان مدت اجاره و استفاده از خودرو و تحویل سالم آن به موسسه کرایه‌دهنده، مبلغ ودیعه به فرد بازگردانده می‌شود. اما برای اخذ ودیعه جریمه‌رانندگی باید مدتی بین 10 روز تا یک ماه صبر کرد. دلیل این تاخیر به روز نبودن اعلام خلافی‌ها و تسویه حساب‌هاست.

مجموعه رنتیفا پروسه اجاره ماشین در کیش را از کانال‌های قانونی و بر اساس پروتکل‌های اتحادیه و زیر نظر مجمع رنت‌کاران کیش انجام داده و کاربران را از هرگونه ریسک در این مورد معاف می‌کند. بر این اساس مبالغ ودیعه و جریمه در کمترین فاصله زمانی به مسافران بازگردانده شده و هرگونه مشکلات احتمالی نیز توسط مجموعه پیگیری و حل می‌شود.

  1. معاینه فنی خودرو

انجام معاینه فنی و اطمینان از کامل بودن امکانات خودرو قبل از اجاره ماشین در کیش هم از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد. تحویل سالم و کامل خودرو از وظایف شرکت‌های اجاره‌‌دهنده و بخشی از حقوق کاربران است.

  1. چالش تحویل به‌موقع خودرو

بسیاری از مسافران جزیره، خواهان در اختیار داشتن خودرو در همان ساعات ابتدایی و حتی به‌محض ورود به فرودگاه کیش هستند. این مجموعه با تضمین رزروهای انجام شده، مهمانان مجموعه را بابت این موضوع آسوده‌خاطر می‌کند.

بازگرداندن سالم خودرو پس از مدت زمان رنت نیز، بخش تکمیل‌کننده‌ی این پروسه است. مسیری که در اغلب بنگاه‌های اجاره دهنده ماشین در کیش بسیار سختگیرانه بوده و بابت مواردی نظیر کثیفی خودرو هزینه کارواش به فاکتور مشتری افزوده می‌شود. این در حالی است که مشتریان مجموعه ما از چنین مواردی معاف‌اند.

تخفیف باشگاه مشتریان چیست و چه مواردی را شامل می‌شود؟

برای مشتریانی که یک بار از رنتیفا ماشین کرایه کرده‌اند، بسته به میان رزرو انجام‌شده در دفعات بعد تخفیفات خاصی در نظر گرفته می‌شود. با افزایش میزان رزروها تا 10 روز، مجموعه رنیتفا یک روز رزرو رایگان را به‌عنوان پاداش به مشتری خود هدیه می‌دهد.

نظرسنجی از مشتریان ضمن آگاهی از نیازها و الزامات مشتریان، نظارت رنتیفا را از عملکرد بهینه شرکت‌های همکار را به‌دنبال خواهد داشت. به این ترتیب میزان تعامل با چنین مواردی در مسیر بهبود و ارتقاء عملکرد آنها افزایش می‌یابد.

و در پایان

با اجاره ماشین در کیش ضمن استفاده از کلیه امکانات و گارانتی خدمات در زمان رزرو، از سرعت عمل و تخفیفات ویژه نیز بهره‌مند شوید.

مجموعه رنتیفا خدمات خود را از لحظه ورود شما به فرودگاه کیش یا هر مکان انتخابی دیگر در جزیره کیش، از لحظه تحویل خودرو آغاز کرده و در کلیه مراحل مربوط به دریافت و تحویل آن نیز با شما همراه خواهد بود.


منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال توییت
0