آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو از 13 بهمن ماه

آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو از 13 بهمن ماه
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
1,935 بازدید
0 0
دهمین پیش فروش محصولات ایران خودرو به مناسب دهه فجر از 13 بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش بازارخودرو، دهمین پیش فروش محصولات ایران خودرو (ویژه قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانی) از طریق قرعه کشی از 13 بهمن تا 22 بهمن فعال می‌شود.

در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودر، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودروی مورد تقاضا در حساب مشتری، برای اولین بار در اجرای طرح‌های فروش ایران‌خودرو اجرایی می‌شود.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از ثبت‌نام، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از 11 تا 17 بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با 900 میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

این طرح که از 13 بهمن‌ماه آغاز می شود و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت به عنوان بزرگترین طرح پیش فروش ایران خودرو معرفی شده است اما هنوز در مورد تعداد خودروهای عرضه شده در این طرح اطلاعی منتشر نشده است.

مشتریان 48 تا 72 ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا 22 بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0