آغاز فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت و شرایط جدید

آغاز فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت و شرایط جدید
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
10,954 بازدید
0 0
طرح فروش نقدی خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی ویژه دهه مبارک فجر با افزایش قیمت، از روز سه شنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش بازارخودرو، چند روز پیش که فروش فوری محصولات بهمن خودرو به دلیلی مشکلات زیرساختی لغو شد، احتمال می رفت که این مشکلات بهانه ای برای افزایش قیمت باشد که با اعلام بخشنامه جدید فروش بهمن خودرو مشخص شد احتمالات درست بوده و گروه بهمن در این طرح فروش نقدی که ویژه دهه مبارک فجر خواهد بود، خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره، را با قیمت های جدید و با افزایش قیمت بیش از ۵۰ میلیون تومان به فروش خواهد رساند.

بهمن خودرو در شرایطی اطلاعیه فروش جدید خود را منتشر کرده که در آخرین طرح فروش نقدی در دی ماه، فیدلیتی پرایم 5 نفره 735 میلیون تومان و 7 نفره این خودرو 747 میلیون تومان و خودروی دیگنیتی پرایم 795 میلیون تومان اعلام شده بود. این خودروها در طرح جدید با اضافه شدن مالیات نقل و انتقال ۱.۱ درصدی، که طبق جدول زیر کمتر از ده میلیون تومان برای هر خودرو محاسبه می شود و هزینه رهن و درصدی هم افزایش قیمت پایه، به ترتیب با قیمت: فیدلیتی ۵ نفره ۷۸۵ میلیون تومان، فیدلیتی ۷ نفره ۷۹۷ میلیون تومان و دیگنیتی پرایم با قیمت ۸۵۹ میلیون تومان برای فروش عرضه شده اند.

شرط دیگری که در این طرح اضافه شده، این است که سند خودروهای ارائه شده در این طرح به مدت یک سال در رهن شرکت خواهد بود.

شرایط ثبت نام در این مرحله از فروش به صورت نقدی-اعتباری و سند در رهن به مدت یکسال از تاریخ قرارداد و بدون حق آزادسازی سند زودتر از موعد سررسید (موعد سررسید فک رهن - بهمن ماه 1401) و بدون نیاز به ارائه چک و یا ضامن از سوی مشتریان می باشد.

پس شد: (سند در رهن به مدت یکسال) با قیمت قطعی به صورت آنلاین از روز سه‌شنبه مورخ 1400/11/12 ساعت 10 صبح الی 16 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده :

برای اطلاع از آخرین قیمت دیگنیتی و فیدلیتی در بازار آزاد به بخش قیمت روز خودرو مراجعه کنید.


منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0