آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا در سامانه یکپارچه
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
3,466 بازدید
0 0
دومین مرحله فروش فوق العاده خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص از فردا شنبه 25 تیر آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازارخودرو، متقاضیان خرید خودرو از فردا 25 تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com نسبت به ثبت نام در طرح مورد نظر خود اقدام کنند.

طرح های فروش فوق العاده شرکت های خودروسازی داخلی که خودروهای خود را از فردا به صورت فروش فوق العاده همراه با قرعه کشی و تحویل فوری در سامانه یکپارچه عرضه خواهند کرد به ظرح زیر می باشد:

طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه عموم و مادران

شرکت ایران خودرو فروش فوق العاده پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس، دناپلاس توربوشارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز و تارا اتوماتیک را از طریق قرعه کشی با موعد تحویل ۳ ماهه از شنبه به مدت ۳ روز آغاز میکند. نیمی از خودروهای عرضه شده در این طرح به مادران دارای دو فرزند تعلق دارد. تمامی شرایط قرعه کشی در این طرح اعمال خواهد شد.

طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه عموم و مادران

شرکت سایپا فروش فوق العاده "نیسان تک‌سوز آپشنال"، "نیسان دوگانه‌سوز آپشنال" و "پادراپلاس بنزینی" باهدف تنظیم و کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار به فروش می‌رساند.نیمی از خودروهای عرضه شده در این طرح به مادران دارای دو فرزند تعلق دارد.

طرح فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو

به اطلاع متقاضیان می رساند شرکت مدیران خودرو از روز شنبه فروش X22 دنده ای اسپرت لاکچری، X22 پرو، X33S اکسلنت اسپرت، آریزو 5 IE توربو، و تیگو 7 را در قالب طرح فروش فوق العاده همراه با قرعه کشی عرضه می کند.

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0