کدام محصولات بهمن موتور این هفته در بورس کالا عرضه می شوند؟

کدام محصولات بهمن موتور این هفته در بورس کالا عرضه می شوند؟
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
563 بازدید
0 0
بورس کالا این هفته میزبان محصولات بهمن موتور خواهد بود.

به گزارش بازارخودرو، محصولات بهمن موتور از امروز در بورس کالا عرضه می شود.

60 دستگاه کامیون‌کشنده FAW متعلق به سیباموتور با قیمت پایه ۲میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان، امروز23بهمن‌ماه در بورس کالا عرضه می‌شود. مبلغ پیش‌پرداخت این خودرو ۳۰ درصد بوده و مدل خودروها ۱۴۰۱ است. فاو تک‌محور در رنگ سفید قرار است ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شود. هزینه‌های جانبی شامل هزینه ۹درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۱۰میلیون و ۲۸۵هزار و ۶۰۱ تومان شامل مالیات و عوارض و هزینه شماره‌گذاری، هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و هزینه بیمه شخص ثالث است.

100 دستگاه کامیون کشنده امپاور و ۴۵۰ دستگاه کامیونت فورس نیز روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه جاری در بورس کالا عرضه خواهد شد.

شرکت بهمن‌دیزل کامیون کشنده امپاور را به قیمت پایه ۳میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان، کامیونت فورس ۸.۵ تن خوابدار را به قیمت ۹۸۳میلیون تومان، کامیونت فورس ۶تن کابین خوابدار را به قیمت ۹۳۰میلیون تومان و کامیونت فورس ۶تن (کابین بدون خواب) را به قیمت پایه ۸۹۳میلیون تومان عرضه خواهد کرد.

میزان پیش‌پرداخت سفارش خرید کامیون‌کشنده امپاور و کامیونت فورس ۳۰درصد است. هزینه‌های جانبی قانونی که قرار است بعد از معامله به کامیون کشنده امپاور افزوده شود؛ ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی‌الحساب ۱۱میلیون و ۲۳۰هزار و ۶۰۱ تومان بابت هزینه‌های جانبی است. مابه‌التفاوت هزینه‌های جانبی برای همه خودروها پس از نهایی شدن مبالغ مذکور در سال ۱۴۰۲ توسط مراجع ذیربط مشخص و اخذ خواهد شد. هزینه‌های جانبی که قرار است بعد از معامله به کامیونت فورس افزوده شود نیز ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی‌الحساب ۶میلیون و ۵۲۲هزار و ۶۹۴ تومان و مدل خودروهای مذکور نیز سال ۱۴۰۲ است.

همچنین ۵۰۰ دستگاه وانت کارا دوکابین و ۵۰۰ دستگاه وانت کارا تک‌کابین در روز چهارشنبه ۲۶بهمن‌ماه روی تابلو معاملات بورس کالا می‌رود. قرار است شرکت بهمن‌موتور وانت کارا دوکابین را ۳۰۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان و کارا تک‌کابین را ۲۹۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان عرضه کند. درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید کارا تک‌کابین و دوکابین ۵۰درصد است. هزینه‌های جانبی که بعد از معامله به کارا افزوده می‌شوند؛ ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده و علی‌الحساب ۸میلیون و ۷۶۰هزار و ۲۸ تومان برای کارا دوکابین و ۷میلیون و ۴۲۰هزار و ۲۸ تومان برای کارا تک‌کابین بابت دیگر هزینه‌هاست. مدل خودروهای مذکور نیز سال ۱۴۰۲ است.

همچنین بورس کالا در نامه‌ای جداگانه شرایط جدید خودروهای عرضه شده طی روزهای 24 و 25 بهمن را نیز ابلاغ کرد.

در عرضه‌های روز 24 بهمن که کامیونت فورس، کامیون کشنده امپاور و کامیون کشنده فاو بر روی تابلو می‌روند مهلت ثبت نام سفارش ساعت 17 روز یکشنبه 23 بهمن است و به منظور مدیریت سفارشهای دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 17:30 روز یکشنبه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 30 درصد بوده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر 3 دستگاه خودرو است.

در عرضه‌های روز 25 بهمن که فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره و ریسپکت روی تابلو می‌روند مهلت ثبت سفارش ساعت 17 روز دوشنبه 24 بهمن است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 17:30 روز دوشنبه خواهند داشت.

اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا خودروسواری خریداری کرده اند و همچنین از ابتدای سال 1398 از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 100 درصد بوده و هر کد ملی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد. ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0