اجاره ماشین در کیش ( صفر تا صد )

اجاره ماشین در کیش ( صفر تا صد )
سهند جعفری زاد
1 سال پیش
1,439 بازدید
0 0
اجاره ماشین در کیش یکی از اصلی ترین تفریحات و حتی می توان گفت یکی از ملزومات اصلی برای داشتن بهترین تجربه از سفر و گردش در جزیره زیبای کیش است. از این رو تصمیم گرفتیم در یک مطلب کامل و جامع ضمن معرفی خودورهای موجود در جزیره کیش برای اجاره، مروری بر شرایط و ضوابط اجاره ماشین در کیش داشته باشیم، تا شما با آگاهی کامل و بدون هیچ دردسری ماشین مورد علاقه خود را تهیه و از سفرتان نهایت لذت را ببرید، پس اگر قصد مسافرت به کیش را دارید، حتما تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

جزیره زیبای کیش را می توان به دلیل جاذبه های گردشگری و توریستی فراوانی که دارد یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران ایرانی دانست. جایی که در آن می توانید به نهایت آرامش برسید و یا تا سرحد مرگ هیجان را تجربه کنید. این جزیره مرجانی منحصر به فرد که همچون الماسی در میان آب های نیلگون خلیج فارس می درخشد، می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند و شما را از هر لحاظ راضی و خشنود سازد. سواحل زیبا و سحرانگیز کیش در طول روز میزبان مسافران زیادی است که عده ای برای شنا و گرفتن آفتاب به اینجا آمده اند و عده ای برای استفاده از تفریحات متنوع و هیجان انگیز هوایی و دریایی آن.

به اینها مراکز خرید مختلف و رستوران های رنگارنگ با طعم های مختلف، کنسرت های شبانه در کشتیهای تفریحی و صد البته کنسرت های خوانندگان مطرح کشور در مرکز همایش های بزرگ کیش، جاذبه های تاریخی کیش از درخت کهنسال جزیره گرفته تا غروب زیبای جزیره در کنار کشتی به گل نشسته یونانی را اضافه کنید تا تصویر دقیق و واضحی از آنچه انتظار شما را در جزیره کیش می کشد، در ذهنتان شکل بگیرد.

اما شما برای دسترسی به همه این امکانات نیاز به وسیله نقلیه دارید. افرادی که برای یک بار به این جزیره قدم گذاشته اند خوب می دانند که هزینه حمل و نقل در این جزیره با همه جای ایران متفاوت است و شما اگر می خواهید در طول مدت اقامت خود در جزیره از تمام امکانات آن بهره ببرید و از همه جای جزیره دیدن کنید، حتما باید مبلغ زیادی را برای کرایه تاکسی کنار بگذارید. به خصوص اگر خانواده پر جمعیتی داشته باشید.

نکته دیگری که وسیله نقلیه را به یکی از امکانات ضروری و حیاتی در این جزیره تبدیل می کند هوای عموماً شرجی جزیره است. هوایی که اگر به آن عادت نداشته باشید شما را پس از چند دقیقه پیاده روی مجبور به استفاده از سیستم تهویه مطبوع خواهد کرد. و چه چیزی بهتر از یک خودروی خارجی که در آن دمی بیاسایید. پس شما به چند دلیل بهتر است از خودرو استفاده کنید. اما چه خودرویی؟ شاید اولین چیزی که به ذهنتان متبادر شود استفاده از خودروی شخصی برای تردد در جزیره باشد. ولی قبل از این تصمیم توجه شما را به چند نکته جلب می کنم.

مزایا و معایب سفر با خودروی شخصی به جزیره کیش

سفر با خودروی سواری شخصی به جزیره با توجه به فاصله زیادی که این جزیره با اقصی نقاط کشور دارد و با توجه به اینکه در بخشی از مسیر خودروی شما باید توسط کشتی به مقصد کیش حمل شود، بسیار زمانبر و هزینه بر و در عین حال خسته کننده است و فقط زمانی به صرفه خواهد بود که شما قصد اقامت طولانی مدت در جزیره را داشته باشید و برای گردشگرانی که عموما برای استراحت و تفریح چند روزه به کیش سفر می کنند اصلا به صرفه نیست. در کل اگر می خواهید در هزینه ها و زمان با ارزش خود صرفه جویی کنید ما به شما توصیه می کنیم که قید سفر با خودروی شخصی به جزیره کیش را بزنید و از طریق اجاره خودرو در جزیره کیش نیاز خود را تامین کنید.

اجاره ماشین در کیش

هیچ جای نگرانی نیست، خوشبختانه شرکت های اجاره خودروی زیادی در کیش فعال هستند که همه آنها تعداد زیادی خودروی خارجی جهت رنت در اختیار دارند. در میان این خودروها کم نیستند خودروهای آمریکایی که علی رغم داشتن طرفداران فراوان در بین هموطنان ایرانی، داخل ایران اجازه تردد ندارند.

مجموعه این دلایل باعث می شود اغلب گردشگرانی که وارد کیش می شوند در اولین گام ، اقدام به اجاره ماشین از طریق یکی از رنت کارهای موجود در جزیره نمایند. اما آیا موضع به همینجا ختم می شود؟! جواب یک کلمه است.. خیر

زیرا شما در هنگام اجاره خودرو در کیش اگر نسبت به برخی موارد آگاهی کافی نداشته باشید ممکن است سفر را به کام خود و همراهانتان تلخ کنید.

اولین گام انتخاب خودروی مناسب برای اجاره

از آنجایی که انتخاب سخت ترین کارهاست، اولین سوالی که در هنگام اجاره ماشین به ذهن متبادر می شود این است که چه ماشینی اجاره کنم؟؟

سوالی که اگر ذهنیت روشنی نسبت به خودروهای موجود در جزیره و امکانات آنها و نیازهای خود نداشته باشید، جواب دادن به آن کمی سخت خواهد شد. پس بیایید در گام نخست به معرفی خودروهای اجاره ای موجود در کیش و ویژگی های هر کدام از آنها بپردازیم.

معرفی خودورهای اجاره ای کیش

خودروهای موجود در جزیره کیش را از دو جهت که عموما برای گردشگران از اهمیت بیشتری برخوردار هستند می توان به دسته های مختلف تقسیم کرد. از لحاظ کلاس، شاسی و بدنه خودرو و از لحاظ بودجه ای که برای اجاره آن باید صرف کرد. از آنجایی که ارزان بودن یکی از اصلی ترین پارامترهای هر فرد برای انتخاب خودروی مناسب جهت اجاره است، ما از خودروهای اقتصادی شروع می کنیم.

خودروهای اقتصادی برای اجاره در کیش

اجاره خودروی اقتصادی و ارزان قیمت در کیش یکی از شاخه های پرطرفدار اجاره ماشین در کیش است . خودروهایی که در این دسته جای می گیرند، عموما شامل خودروهای سدان و هاچبک کوچک شهری یا کراس اوورهایی مانند توسان و اسپورتیج با مدل پایینتر هستند که هزینه اجاره آنها معمولا کمتر از یک میلیون تومان برای 24 ساعت است. نیسان سانی، نسل قدیم کیا سراتو و النترا، تویوتا کرولا، و هیوندای اکسنت نیز در این دسته جای می گیرند.

خودروهای کروک برای اجاره در کیش

اجاره خودروی کروک در جزیره کیش را می توان ترند اجاره ماشین در کیش نامید. خودروهای کروک یا کانورتیبل یا رو باز که از پرطرفدارترین خودروهای اجاره ای کیش به خصوص در بین نسل جوان هستند. خودروهایی که نهایت هیجان را برای شما به ارمغان می آورند. نکته جذاب این رده از خودروها آن است که، در بین خودروهای رنگارنگ کروک جزیره ماسل کارهای عضلانی آمریکایی بیش از هر برند دیگری خود نمایی می کنند. شورولت کامارو کروک، فورد موستانگ کروک، لکسوس کروک، انواع برندهای آلمانی از بنز و بی ام و گرفته تا آئودی..

خودروهای شاسی بلند برای اجاره در کیش

خودروهای شاسی به دلیل حس امنیت بیشتر و جادارتر بودن گزینه های بهتری برای مسافرت هستند و به همین دلیل طرفداران زیادی در ایران دارند. در جزیره کیش نیز شما با تنوع زیادی از خودروهای شاسی مواجه خواهید بود از کراس اوورهای کوچک شهری با برند های کره ای و ژاپنی گرفته تا شاسی بلندهای لوکس اروپایی و آمریکایی. از برند هیوندای توسان و هیوندای و از برند کیا اسپورتیج و سورنتو از برندهای ژاپنی نیسان جوک و ایکس تریل و تویوتا راو۴ و پرادو و اف جی کروز، از میان شاسی بلند های اروپایی رنو کولئوس، ب ام و X6 و از میان برندهای آمریکایی فورد ادج و کادیلاک SRX از پرتقاضاترین شاسی بلندهای جزیره برای اجاره هستند.

شاسی بلندهای فول سایز هفت نفره برای اجاره در کیش

اگر تعداد خانواده شما بیش از 5 نفر است و یا گروهی به کیش سفر کرده اید می توانید به جای اجاره کردن دو خودرو، یک خودوری هفت نفره اجاره کنید تا هم از کنار هم بودن بیشتر لذت ببرید و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید. نگران نباشید در بین شاسی بلند های جزیره خودورهای هفت نفره کم نیستند در ادامه شما با جادارترین شاسی بلند های هفت نفره کیش آشنا خواهید شد. شاسی بلندهای غول پیکری چون میتسوبیشی پاجرو، تویوتا لندکروز، تویوتا فروچونر، کیا موهاوی، دوج دورانگو، فورد اکسپلورر

خودورهای سواری برای اجاره در کیش

اگر دنبال خودرویی هستید که به راحتی هر 5 سرنشین و تمام خرید های شما را در خود جای دهد بهترین انتخاب ضما خودروهای چهار در سدان یا همان سواری خودمان هستند که انواع و اقسام آنها را با هر بودجه ای می توانید در کیش اجاره کنید. کیا اپتیما و سراتو، هیوندای سوناتا و النترا، تویوتا کمری، نیسان آلتیما، فورد تاروس، انواع کادیلاک، ب ام و سری ۳...

خودروهای کوپه دو در برای اجاره در کیش

خودورهای کوپه به عنوان خودورهایی با سرعت و عملکرد بهتر نسبت به نسخه های معمولی شناخته می شوند. خودورهایی که با موتور پرقدرت و ظاهر اسپرت تر و البته سواری چست و چابک خود می توانند تمامی 2 تا 4 سرنشین خود را از هیجان لبریز کنند و آدرنالین خون شما را به درجه صد برسانند. شورولت کامارو کوپه، فورد موستانگ کوپه، سراتو کوپه، مازراتی کوپه از جمله خودروهای کوپه اجاره ای کیش هستند.

حالا که با بیشتر ماشین های موجود در جزیره که برای اجاره از طریق شرکت های معتبر رنت خودرو در دسترس هستند، آشنا شدیم وقت آن رسیده که با چند مورد مهم که هنگام اجاره ماشین در کیش حتما باید مدنظر قرار دهید، آشنا شوید.

موارد مهمی که برای اجاره ماشین در کیش حتما باید بدانید

1- اجاره ماشین از رنت کار معتبر دارای مجوز

با توجه به اینکه بسیار افراد در قالب شرکت های ساختگی و غیر موجه وسیله نقلیه شخصی خود را اجاره می دهند و هیچ تعهد قانونی نسبت به قرارداد فی ما بین ندارند، توصیه می کنیم حتما از شرکتی خودوری مورد نظر خود را اجاره کنید که دارای مجوز رسمی رنت باشد تا در هنگام عودت چک یا مبلغی که به عنوان ودیعه نزد شرکت به امانت گذاشته اید یا بسیاری موارد دیگر به مشکل بر نخورید.

2- عقد قرارداد رسمی هنگام تحویل خودرو

حتما در هنگام تحویل خودرو قرارداد رسمی با مهر و امضای شرکت مربوطه عقد شود، تا در صورت بروز مشکلاتی مانند ایراد فنی یا تصادف و یا تمرد دو طرف از توافق کتبی فی ما بین، بتوان از طریق مراجع قانونی پیگیری کرد. توجه داشته باشید که تاریخ تحویل و عودت خودرو و مبلغ ودیعه و اجاره دقیق در قرارداد ذکر شود. ضمنا در صورت تحویل چک به عنوان ضمانت، شماره چک و مبلغ دقیق آن در قرارداد ذکر شود.

۳- هنگام تحویل از خودرو فیلم بگیرید

با توجه به اینکه مشاهده شده گاها در هنگام تحویل خودور بین اجاره دهنده و موجر بر سر خط و خطوط و فرورفتگی ها و ساییدگیهای روی بدنه خودرو مشاجره صورت گرفته توصیه می شود هنگام تحویل خودرو اطراف آن را به دقت بررسی نموده و از تمام موارد اینچنین عکس و فیلم واضح تهیه نمایید تا در صورت بروز اختلاف بتوان به آنها استناد کرد

4- وقت شناس باشید

خودرو را در زمان قید شده در قرارداد تحویل دهید زیرا در صورت تاخیر ملزم به پرداخت یک روز مبلغ اجاره مازاد خواهید شد. سعی کنید در صورت بروز هرگونه مشکلی که تحویل خودور را به تاخیر بیندازد آن را با شرکت مورد نطر مطرح کرده و از قبل به توافق برسید.

5- تمدید اجاره فقط کتبی

در صورتی که تصمیم به تمدید اجاره ماشین دارید حتما به شرکت مورد نظر مراجعه کرده و زمان جدید را در قرارداد قید نمایید. با توجه به تمرکز رنت کارها در کنار هتل ها و مراکز تجاری و تفریحی زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

۶- رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی

در جزیره کیش قوانین راهنمایی و رانندگی به شدت رعایت می‌شود طوری که کمتر پیش می‌آید خودرویی در کیش جریمه شود. در تمام خیابان‌های جزیره کیش عملکرد رانندگان و خودروها به وسیله دوربین های کنترل سرعت و عوامل نامحسوس کنترل می‌شود. به همین دلیل در هنگام عقد قراراد رنت خودرو در همان ابتدا مبلغی به عنوان ودیعه برای عدم خلافی از شما دریافت می شود و ده روز پس از تحویل خودور و در صورت عدم خلافی به شما عودت داده می شود. پس واجب است برای دور ماندن از پرداخت جریمه با این قوانین و مقررات آشنا شوید.

قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کیش

سرعت خودروها باید برابر تابلوهای نصب شده باشد و سرعت بالاتر از آن بطور خودکار در سیستم اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ثبت می‌گردد.

استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان اجباری است.

در صورت نیاز ایست کامل در هنگام عبور از میادین جهت رعایت حق تقدم خودورهایی که از سمت راست میدان وارد می شوند، ضروری است.

زدن چراغ راهنما قبل از رسیدن به میدان، حتی اگر راننده قصد گردش به راست و چپ را هم نداشته باشد اجباری است. به این ترتیب که راننده در مواردی که قصد عبور از میدان و ادامه مسیر به صورت مستقیم را دارد، باید ابتدا راهنمای سمت چپ و زمانی که در میدان قرار گرفت راهنمای سمت راست را برای هشدار به سایر خودروها روشن کند.

حفظ فاصله مناسب از وسیله نقلیه جلو و رعایت سرعت مطمئن ضروری است.

ایست کامل در زمان عبور عابر پیاده از روی خطکشی عابر پیاده، قبل از رسیدن به خط کشی به همراه روشن کردن چراغ های راهنمای دو سوی ماشین را به منظور هشدار به خودروهای پشت سر ضروری است.

رانندگی در بین خطوط و استفاده از راهنما در هنگام تغییر لاین و سبقت ضروری است. به این ترتیب که برای تغییر حرکت از یک خط به خط دیگر بایستی با چراغ راهنما مسیر خود را مشخص کنید و در مواقعی که قصد گردش به چپ یا راست را دارید بایستی از فاصله 100 متری و با روشن نمودن راهنما این موضوع را به دیگر رانندگان اطلاع دهید.

از بوق زدن تا جای ممکن خودداری کنید. زیرا پلیس در صورت مشاهده بی درنگ شما را جریمه خواهد کرد.

از آنجایی که در خیابان‌ها و جاده‌های کیش نور محیطی به اندازه کافی وجود دارد، فقط از چراغ‌های کوچک و در صورت خرابی آنها، از نور پایین چراغ بزرگ استفاده نمائید و تا حد امکان از نور بالا بپرهیزید.

از تردد وسیله نقلیه در خارج از مسیرهای آسفالت از جمله فضای سبز، کنار سواحل، پیست دوچرخه سواری و … جدا خودداری نمائید.

غیر از مواردی که ذکر شد مواردی از قبیل : صحبت با تلفن همراه، بیرون بودن دست از پنجره خودروی در حال حرکت، ریختن آشغال در سطح معابر، کثیف بودن خودرو، دنده عقب غیرضروری، سوار کردن سرنشین اضافی به ازاء هر نفر... شامل جریمه هستند.

بهترین شرکت های رنت کار کیش را بشناسید

همانطور که قبلا گفتیم با توجه به رونق اجاره خودور در کیش، شرکت های اجاره ماشین بسیاری در جزیره کیش فعال هستند و هرکدام بنا بر رویکرد خود کیفیت خدمات متفاوتی را ارئه می دهند و از آنجایی که شما تا ماشینی را از آنها اجاره نکرده باشید نمی توانید ارزیابی درستی از سطح کیفی آنها داشته باشیدف معمولا مسافران پس از چند بار اجاره ماشین از شرکت های مختلف و بعضا پس از متحمل شدن ضرر و زیان و با آزمون و خطا اگر شانس یاریشان کند رنت کار محبوب خود را یافته و از این به بعد با خیال راحت ماشین مورد نظر خود را از وی اجاره می کنند. ولی این کار هم باعث محدودیت در انتخاب ماشین می شود. زیرا همه شرکت ها تعداد محدودی خودور برای اجاره دارند و شما ناپار به انتخاب از بین چند مدل محئود خواهید شد... پس چاره چیست...

نگران نباشید چاره کار شما چیزی نیست جز سامانه جامع اجاره خودرو، " رنتیفا "


چرا در کیش از رنتیفا ماشین اجاره کنیم

" رنتیفا " اولین سامانه جامع اجاره خودور در کیش است که در طول یک سالی که از فعالیت آن می گذرد به محبوب ترین سامانه اجاره ماشین در کیش تبدیل شده و توانسته رضایت صددرصدی مشتریان خود را به دست بیاورد. بیایید ببینیم چرا این اتفاق افتاده و چرا ما به شما توصیه می کنیم حتما ماشین مورد نظر خود را از رنتیفا اجاره کنید.

بزرگ ترین بانک خودروهای اجاره ای کیش

رنتیفا با تجمیع تمام شرکت های معتبر اجاره خودروی فعال در کیش و ایجاد سامانه جامع اجاره خودرو در کیش، بزرگ ترین بانک خودروهای اجاره ای کیش را در اختیار دارد و شما با هر بودجه و سلیقه ای می توانید خودروی مورد علاقه خود را از میان صدها خودروی اجاره ای موجود در رنتیفا انتخاب کنید.

تضمین مناسب ترین قیمت

رنتیفا خودروهای موجود در سامانه خود را با تضمین مناسب ترین قیمت، در برابر، بالاترین کیفیت خدمات، به مشتریان ارائه می دهد.

رزرو آنلاین

تمامی مراحل اجاره خودرو در کیش از طریق سامانه رنتیفا به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود‌ تا شما بدون کوچکترین دغدغه ای از حضور در کیش لذت ببرید.

عضویت در باشگاه مشتریان

با اجاره اولین خودرو از سامانه رنتیفا شما به عضویت باشگاه مشتریان رنتیفا در آمده و از تخفیفات ویژه و جوایز باشگاه بهره مند خواهید شد.


بهره مندی از فیلترهای کاربردی

سامانه رنتیفا تلاش کرده، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز و با ایجاد امکانات متنوع از جمله فیلترهای کاربردی، تجربه لذت بخشی از یک رزرو راحت، سریع و بدون دغدغه برای شما رقم بزند.

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

تمام خودروهای موجود در سامانه رنتیفا، با نظارت دقیق و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و پس از نظافت کامل داخل و بیرون خودرو، تحویل مشتری می شوند.

گارانتی خدمات

رنتیفا، به عنوان اولین استارتاپ دانش بنیان در حوزه اجاره خودرو با اخذ تمام مجوز های لازم از ارگان های مربوطه، تمام خدمات خود را همراه با تضمین و گارانتی به مشتریان ارائه می دهد. تضامینی چون: گارانتی بازگشت ودیعه، گارانتی رزرو، گارانتی فنی خودرو ها..

در رنتیفا مشتری حکمرانی می کند

در صورت اجاره خودرو از سامانه رنتیفا شما این امکان را خواهید داشت تا خودروی اجاره ای خود را در محل دلخواه، چه در محل فرودگاه یا سکونت و یا شرکت اجاره دهنده و یا هرجای دیگری تحویل بگیرید‌. حتی می توانید در صورت نیاز، خودروی اجاره ای خود را با هر خودروی دیگری تعویض کنید.

این مزایا باعث محبوبیت روزافزون رنتیفا در میان گردشگران کیش شده و شما هم اگر تا به حال از رنتیفا ماشین اجاره نکرده اید و قصد مسافرت به کیش را دارید، همین حالا می توانید از طریق پلتفرم رنتیفا با مناسب ترین قیمت و آسان ترین شرایط ( بدون چک و سفته ) خودروی مورد علاقه خود را اجاره کنید. برای اطلاع از شرایط و قیمت اجاره خودرو در کیش، وارد بخش اجاره ماشین در کیش رنتیفا شوید.



منبع: تحریریه رنتیفا
ارسال توییت
0