اگر نوروز امسال قصد سفر دارید، پلاک خودروی خود را در این سامانه ثبت کنید + لینک سامانه «ایران من»

اگر نوروز امسال قصد سفر دارید، پلاک خودروی خود را در این سامانه ثبت کنید + لینک سامانه «ایران من»
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
3,945 بازدید
1 0
ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد؛ سفرهای نوروزی فقط برای افرادی که سه دز واکسن دریافت کرده‌اند و شماره پلاک خودروی خود را در سامانه «ایران من» ثبت کرده اند، مجاز است.

به گزارش بازارخودرو، ستاد ملی مقابله با کرونا برخلاف سال گذشته سفرهای نوروزی را برای نوروز ۱۴۰۱ مجاز اعلام کرد. اما همه افراد امکان سفر ندارند. سفر های نوروزی فقط برای افرادی مجاز است که سه دز واکسن کرونای خود را دریافت کرده باشند.

فرایند کار به این شکل خواهد بود: رانندگانی که صاحب پلاک خودرو هستند اگر قصد سفر نوروزی دارند باید در سامانه ایران من ثبت‌نام کرده و اطلاعات کامل خود را وارد کنند. اما صاحبان پلاک خودرو چگونه می‌توانند در سامانه «ایران من» ثبت‌نام کنند؟

نحوه ثبت‌نام در سامانه ایران من

محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت می‌گوید: «صاحبان پلاک خودرو در صورتی که قصد سفر دارند باید در سامانه ایران من ثبت‌نام کنند. آنها می‌توانند به آدرس omid.gov.ir بروند و در این سامانه اطلاعات خود را وارد کنند.»

متقاصیان پس از ورود به سامانه ایران من پس از وارد کردن کد ملی و تلفن همراه خود باید گزینه مجوز خودروهای شخصی را انتخاب کنند. این سامانه برای ثبت پلاک خودروهای شخصی برای سفرهای نوروزی در نظر گرفته شده است.

اطلاعیه های فروش خودرو:

شرایط ویژه مرحله جدید فروش فوق‌العاده ایران خودرو اعلام شد

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0