آغاز پیش فروش هفت محصول ایران خودرو از امروز

آغاز پیش فروش هفت محصول ایران خودرو از امروز
سهند جعفری زاد
2 سال پیش
4,067 بازدید
0 0
ایران خودرو در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، از امروز پیش‌فروش یکساله هفت محصول این گروه صنعتی را آغاز می کند.

به گزارش بازار خودرو، در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته سیزدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو از ابتدای امسال، آغاز می شود. در این طرح که هفت محصول این گروه صنعتی عرضه شده است؛ مهلت ثبت‌نام طبق روال از امروز (سه‌شنبه) به مدت سه روز بوده و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (دوم بهمن ماه) برگزار خواهد شد.

ایران خودرو در مرحله جدید پیش‌فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله هفت محصول تارا دستی،‌ سورن پلاس، راناپلاس و راناپلاس سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای را عرضه کرده است.

موعد تحویل خودروها دی و بهمن ۱۴۰۱ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، تعیین شده و بر اساس نوع خودرو انتخابی خواهد بود.

برندگان در این طرح باید پیش‌پرداخت خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند. بدیهی است که عدم واریز مبلغ علی‌الحساب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

در این مرحله از پیش‌فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز، شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

جدول قیمت و جزئیات خودروهای عرضه شده به شرح زیر خواهد بود:

برای اطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار آزاد به بخش قیمت روز خودرو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

شمارش معکوس برای احیای برجام آغاز شده؟

منبع: بازارخودرو
ارسال توییت
0